|
K: Forstærker m. 2 HDMI udgange |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Snedkeren86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2015 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 08:48 |
Hej.
Jeg søger en surround forstærker med 2 HDMI udgange - En til TV og en til projektor. Prisen skal gerne være så lav som muligt. Den må gerne være brugt. Håber I kan hjælpe med at finde en. Kim. |
|
![]() |
|
Snedkeren86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2015 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fundet nogle på Dustin.dk som umiddelbart er det eneste sted hvor jeg kan sætte 2 x HDMI som kriterie.
https://www.dustin.dk/group/hardware/lyd-billede/hjemmebio-hifi/forstarkere-receivers/surround-sound-forstarkere/?hdmioutputs=2 Nogle der har bedre forslag, eller evt. kan anbefale nogle af dem i linket? Kim. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Hvis du allerede har en receiver, men den kun har en x HDMI, kan problemet løses med en HDMI splitter.
|
|
![]() |
|
Jeg har pt. ikke en receiver med HDMI.
Jeg vil gerne undgå en splitter. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hej Kim.
Hvis du har lidt tålmodighed, ja det sagtens lade sig gøre at finde en lidt større, brugt receiver, til under 2.000,- med 2 HDMI udgange. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |