|
Yoga Tablet 2 32gb LTE |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
beatmore
Bruger Oprettet: 25-August-2014 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 14:37 |
Hej
Jeg købte for halvanden måneds tid siden denne tablet, "brugt" dog endnu ikke pakket ud, har så brugt den siden, men ikke ret meget. Den har en lille ridse på alu foden. (men det er svært at se) Har stadig alt indpakning og office 365 voucher. Og det originale BT tastatur Den er opdateret til Windows 10. Specs: Full HD Skærm Intel Atom Z3745 2 Gb ram 32 Gb SSD LTE modem Billeder: https://www.dropbox.com/sh/pjlb43y8p87c399/AADJUgeSS2JETC_QfRCIkbZQa?dl=0 Der er ingen ridser på skærm, det er bare fedtede fingre i kan se, og slid mærker på tastatur ved samling med tablet er slet ikke så tydelige i virkeligheden. Og ridsen på vippe foden er også meget mindre synlig i virkeligheden. Men i kan se hvad i byder på nu Jeg har et bud på 1500 plus porto på anden side. Lader tråden køre til søndag aften.
Evt. kan noget Synology eller et 4g usb modem indgå i en bytte handel. Redigeret af beatmore - 15-Oktober-2015 kl. 16:01 |
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du lidt mere info på skærm opløsning fx?
Mvh. Rasmus |
|
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er lidt data : |
|
beatmore
Bruger Oprettet: 25-August-2014 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er den som Timeguardian linker til dog med 32gb SSD
Her er lidt mere info: Link til 32gb wifi model direkte fra Lenovo.
Dog ved jeg ikke lige hvorfor de syntes at de skal ligge ssd og ram sammen.. den har 2gb ram. Link til test: |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en sådan, dog kun i Wi-Fi udgave og med Android OS, den har Full HD skærm. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har den også i Android version men savner lidt at have pc desktop - 1550 byder jeg derfor.
Mvh. Rasmus |
|
beatmore
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus det er noteret.
|
|
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den jeg linker til, har 32 Gb, det er en fejl på call me`s side.
Det er kun android versionen der har 16 Gb, windows versionen har 32 Gb. Og kan udvides med yderlige 64 Gb. Har selv købt den hos call me, og min er 32 Gb. En rigtig fin computer, specielt efter den fik windows 10. |
|
beatmore
Funktioner
Tak(0)
|
Den er rigtig fin, men bruger den simpelthen ikke nok... Har brugt den ca. 20 min de sidste 14 dage... Nu er den pakket ned og gjort klar til at blive solgt.
Rasmus har stadig højeste bud.
|
|
beatmore
Funktioner
Tak(0)
|
Vi kører til kl 20 med mindre der kommer bud lige før, så forlænger vi så alle har en chance for at byde
|
|
beatmore
Funktioner
Tak(0)
|
Sidste chance
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde jeg ikke en reklamationssag på en bærbar kørende, som jeg endnu ikke kender udfaldet af, så havde jeg købt den. Det er en meget lækker maskine, som jeg selv var tæt på at købe fra ny for en uge siden.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |