|
Sælger iphone 5s 16gb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 16:41 |
Sælger min iphone 5s
Den har lidt lommeridser, og en lille skade på bagcoveret. 1-11-2013 Aalborg 9000 Tænker 2000,- ![]() ![]() ![]() Redigeret af stillersen - 17-Oktober-2015 kl. 16:43 |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1500,- fast pris, uden ladler.
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Hvis den ellers er ok vil jeg godt købe den 😊
|
|
![]() |
|
Strunck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Jeg kunne også godt være interesseret. Hvordan har batteriet det? Og den skade der er på bagsiden, er det den man kan se i bunden af telefonen?
MVH
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Hov, jeg var først?
|
|
![]() |
|
Mobilen fejler intet, holder fint strøm.
Ja, skaden der er nede i højre hjørne, er den skade jeg har omtalt :) Jeg har fået en masse henvendelser på privat besked. den er hvis solgt, venter bare på at få besked. |
|
![]() |
|
Jeg vil som sag gerne købe den så - var den første i forum :-)
|
|
![]() |
|
Den er solgt.
Til en der var hurtigere i pb Hvis han spranger fra, er det din Redigeret af stillersen - 18-Oktober-2015 kl. 21:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |