recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nakkestøtter holder til iPad Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nakkestøtter holder til iPad Mini

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nakkestøtter holder til iPad Mini
    Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 10:09
Hejsa Alle

Jeg har 2 unger med hver deres ipad mini,med cover-omslag. Søger efter et klippestabilt nakkestøtte beslag.

Helst gerne med erfaringer fra jer andre. Har ikke noget mod at give en penge for det, så kom alle der har et i kan anbefale :)

hvis ikke dette høre til her må vedkommende gerne flytte den til det rigtige sted

På forhånd tak :)
Med venlig hilsen

Mark
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 11:39
Jeg købte 2 af dem her i sommers og de fungerede fint for os: http://www.thansen.dk/product.asp?n=-1451540733&pn=-565541229
Nægtede at give 700 kr pr stk (mener jeg det var) for Vogels...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 12:22
jeg har brugt brodit i mange år, de har nogle fine nogle også

der kan vælges både holder til ipad mini (du kan selv vælge rigtig model fra liste), samt base (afhængig af bilmodet) http://brodit.se/productList.html?brand=Apple&model=iPad+Mini&pn=prod

når du har fundet modellen så kan du søge forhandler på eks pricerunner
Mvh

René
Til top
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 19:59
Anoz, kiggede godt på dem, men hvor stabile er de lige når den kun har fat i en pind, og der hænger nogle kilo ude i enden?

Rhsin, brodit havde jeg helt glemt, tak for det :D Selvom det ligner at man ikke kan få sådan en universal en? med sådan en fjederbelastet en? Lidt træls at pille ud af coveret for at sætte derop i :D
Med venlig hilsen

Mark
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 20:29
Hej Mark
iPad'en sidder ret godt fast - vi har i hvert fald ikke oplevet nogen uheld selvom brugerne kun er 2 og 5 år... ogde blev brugt i mange timer på vej til og fra Italien i sommer. Selve holderen sidder godt fast på nakkestøttens ene pind via en klemme og positionen kan skrues godt fast. Hvis du bor i nærheden af T Hansen kan du sikkert godt få lov til at prøve at montere en i bilen for at prøve den...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 22:20
Det har vel også noget med sikkerhed at gøre man vil vel helst ikke have ipaden flyvende i tilfælde af et uheld.. Med den form og fart de kan få i tilfælde at uheldet er ude ville jeg seriøst vælge dem der er crashtestet selvom det er mere besværligt at få dem ind og ud af holderen.
Mvh

René
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2006
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 08:07
Hvilet bilmærke skal det monteres i?
Mange bilproducenter laver nogle selv, som integrerer perfekt...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu