|
Nakkestøtter holder til iPad Mini |
Besvar |
Forfatter | |
Mark RL
Bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 10:09 |
Hejsa Alle
Jeg har 2 unger med hver deres ipad mini,med cover-omslag. Søger efter et klippestabilt nakkestøtte beslag. Helst gerne med erfaringer fra jer andre. Har ikke noget mod at give en penge for det, så kom alle der har et i kan anbefale :) hvis ikke dette høre til her må vedkommende gerne flytte den til det rigtige sted På forhånd tak :)
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte 2 af dem her i sommers og de fungerede fint for os: http://www.thansen.dk/product.asp?n=-1451540733&pn=-565541229
Nægtede at give 700 kr pr stk (mener jeg det var) for Vogels... |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har brugt brodit i mange år, de har nogle fine nogle også
der kan vælges både holder til ipad mini (du kan selv vælge rigtig model fra liste), samt base (afhængig af bilmodet) http://brodit.se/productList.html?brand=Apple&model=iPad+Mini&pn=prod når du har fundet modellen så kan du søge forhandler på eks pricerunner |
|
Mvh
René |
|
Mark RL
Bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
Anoz, kiggede godt på dem, men hvor stabile er de lige når den kun har fat i en pind, og der hænger nogle kilo ude i enden?
Rhsin, brodit havde jeg helt glemt, tak for det :D Selvom det ligner at man ikke kan få sådan en universal en? med sådan en fjederbelastet en? Lidt træls at pille ud af coveret for at sætte derop i :D |
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Mark
iPad'en sidder ret godt fast - vi har i hvert fald ikke oplevet nogen uheld selvom brugerne kun er 2 og 5 år... ogde blev brugt i mange timer på vej til og fra Italien i sommer. Selve holderen sidder godt fast på nakkestøttens ene pind via en klemme og positionen kan skrues godt fast. Hvis du bor i nærheden af T Hansen kan du sikkert godt få lov til at prøve at montere en i bilen for at prøve den... |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har vel også noget med sikkerhed at gøre man vil vel helst ikke have ipaden flyvende i tilfælde af et uheld.. Med den form og fart de kan få i tilfælde at uheldet er ude ville jeg seriøst vælge dem der er crashtestet selvom det er mere besværligt at få dem ind og ud af holderen.
|
|
Mvh
René |
|
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilet bilmærke skal det monteres i?
Mange bilproducenter laver nogle selv, som integrerer perfekt... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |