recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Yamaha RN500BL - Forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Yamaha RN500BL - Forstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Luksusole Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2014
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Yamaha RN500BL - Forstærker
    Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 08:45
Hey boys, Da jeg er i færd med at søge lejlighed, gør jeg så småt klar ved at sælge ud af ting, der desværre ikke kan medfølge. Jeg har netop solgt mine højttalere, og får derfor ikke længere brug for min forstærker. Den har hele tiden været fantastisk og har aldrig haft nogle problemer med den. Den er købt i Elgiganten - på min tidligere arbejdsplads - og er som nævnt i overskriften kun små 10 måneder gammel. Kvittering haves naturligvis, og den er stadig i 100% stand. Ingen defekter/ridser/noget som helst. Der er tale om Yamaha RN500-BL: http://www.elgiganten.dk[...] Specifikationer: Indbygget AirPlay FM/AM Radio Wi-Fi Ready 2x Optisk, 2x Digital Coax, 5x Analog Audio In 2x Analog Audio Out Højttalerkabler fra Hifiklubben kan medfølge til den rigtige pris. Bluetooth-Receiveren HK BTA 10 kan også medfølge til den rigtige pris. http://www.av-connection.dk[...] Nypris: 3.499,- HBO: 2.200 Køb nu: 2.500,- Vi finder ud af det med højttalerkabler + BT-receiver. Kan afhentes i/leveres fra 2670 Greve.

PS: Annoncen er også på HOL og DBA.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 13:29
Bump. Køb nu: 2000,-
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 10:39
Opsedasse. Gør et scoop - få HELE sættet til 2.000! Altså: Et stk. Yamaha RN500-BL (3.499,-) Et stk. HK BTA10 Bluetooth Receiver (479,-) Højttalerkabler fra Hifiklubben (500 ~) = 4.478,- Mindre end halv pris! Jeg er jo i gavehumør i dag
Til top
startrix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér startrix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 11:14
Hejsa, 

Er du evt. villig til at sende forstærkeren ? 

mvh. 
Rasmus
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 11:26
Hej Rasmus. 

Ja, hvis du overfører først. Så skal jeg finde noget forsvarligt at sende den i.

Tjek evt. min profil på Hardwareonline for at se mine tidligere handler (Lommelygte)

Kontakt gerne via. mail.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 13:19
Solgt til Rasmus for de 2.000. Tillykke ;-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu