|
S: Yamaha RN500BL - Forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 08:45 |
Hey boys,
Da jeg er i færd med at søge lejlighed, gør jeg så småt klar ved at sælge ud af ting, der desværre ikke kan medfølge.
Jeg har netop solgt mine højttalere, og får derfor ikke længere brug for min forstærker.
Den har hele tiden været fantastisk og har aldrig haft nogle problemer med den.
Den er købt i Elgiganten - på min tidligere arbejdsplads - og er som nævnt i overskriften kun små 10 måneder gammel.
Kvittering haves naturligvis, og den er stadig i 100% stand. Ingen defekter/ridser/noget som helst.
Der er tale om Yamaha RN500-BL:
http://www.elgiganten.dk[...]
Specifikationer:
Indbygget AirPlay
FM/AM Radio
Wi-Fi Ready
2x Optisk, 2x Digital Coax, 5x Analog Audio In
2x Analog Audio Out
Højttalerkabler fra Hifiklubben kan medfølge til den rigtige pris.
Bluetooth-Receiveren HK BTA 10 kan også medfølge til den rigtige pris.
http://www.av-connection.dk[...]
Nypris: 3.499,-
HBO: 2.200
Køb nu: 2.500,-
Vi finder ud af det med højttalerkabler + BT-receiver.
Kan afhentes i/leveres fra 2670 Greve.
PS: Annoncen er også på HOL og DBA.
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump. Køb nu: 2000,-
|
|
![]() |
|
Opsedasse.
Gør et scoop - få HELE sættet til 2.000!
Altså:
Et stk. Yamaha RN500-BL (3.499,-)
Et stk. HK BTA10 Bluetooth Receiver (479,-)
Højttalerkabler fra Hifiklubben (500 ~)
= 4.478,-
Mindre end halv pris! Jeg er jo i gavehumør i dag
|
|
![]() |
|
startrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2006 Status: Offline Point: 28 |
Hejsa,
Er du evt. villig til at sende forstærkeren ? mvh. Rasmus
|
|
![]() |
|
Hej Rasmus.
Ja, hvis du overfører først. Så skal jeg finde noget forsvarligt at sende den i. Tjek evt. min profil på Hardwareonline for at se mine tidligere handler (Lommelygte) Kontakt gerne via. mail.
|
|
![]() |
|
Solgt til Rasmus for de 2.000. Tillykke ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |