|
kildeangivelse |
Besvar |
Forfatter | |
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 03:54 |
en stille opfordring til om man ikke i fremtiden kunne gøre det til reglen som andre seriøse medier af skrive en kildeangivelse både så man kan læse yderliger eller se om kilden er luft jeg kan se nogle får det andre for det ikke og alle nyheder med mindre de er opdigtet må jo have en kilde fra anden side eller pressemeddelelse. Ville være en stor hjælp imo
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis en artikel er baseret på research (flere kilder) så bringer vi ikke en kildeliste i bunden. Det synes vi ikke passer ind i formatet med de korte nyheder. Det samme gælder hvis kilden er dem selv. Altså hvis eksempelvis Samsung er kilde til en nyhed om et Samsung produkt, så skriver vi ikke at kilden er Samsung. Der kan også være situationer hvor kilderne ikke ønsker deres navn frem. Det kan forekomme med produkter der endnu ikke er lanceret. Der hvor vi kildeangiver er når et andet medie er kilden til oplysningerne i nyheden eller hvis vi bringer citater fra andre medier. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja om ikke andet tak for forklaring Lars kan du oplyse om ikke andet hvor i har den her fra så http://www.recordere.dk/2015/10/virtual-reality-til-samsung-galaxy-s6-m-fl/
som skrevet uden af få svar har jeg selv gjort arb. og snakket med samsung set visning og ingen steder ud over jer viser den dato sådan et eksempel jeg virkelig savnet en kilde for af se om det var fra Samsung eller en tilfældig gut |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |