recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP, ingen lyd på Sony KDL-40EX520
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP, ingen lyd på Sony KDL-40EX520

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Teampogc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2015
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Teampogc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP, ingen lyd på Sony KDL-40EX520
    Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 12:29
Jeg har sådan et Sony tv, som jeg havde et anlæg sat til, hvor lyden var trukket ud via digital udgang.
Så har jeg haft det hele pillet fra og nu kan jeg ikke få lyd ud af tv`s højtalere ?!?

Hvis jeg sætte lysleder kablet i, kan jeg få det igennem anlægget igen, men jeg kan ikke aktivere de interne højtalere, uanset, at jeg i menuen på tvèt vælger at det er dem den skal bruge.

Jeg har både prøvet at gå tilbage til fabriksindstillingerne og prøvet en power reset, men intet virker :-( og nej, det er ikke mute knappen der er aktiveret :-)

What to do? Det lyder for mig usandsynligt, at begge højtalere, bare kan stå af, pga af, at man tager et stik ud og der er ikke engang noget skrat fra dem eller noget, de er bare total tavse.

Er der nogen der har nogle gode foreslag ???
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Teampogc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 12:15
slet ikke nogen forslag??
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Teampogc Teampogc skrev:

slet ikke nogen forslag??
Hvad med volumen, er den skruet op? Smile
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Teampogc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 17:09
haha, ja, det er den :-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 18:32
Er sikker på det er noget opsætning du overser.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu