|
Yamaha 1030 og PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 08:19 |
Godmorgen
Har lige et prolem med at få min PS3 til at vise billede på tv'et. PS3 kører igennem min Yamaha og yamaha til tv'et med arc. Jeg kan ikke få PS3 til at vise billede på tv'et. Jeg kan kun få PS3 billede på tv'et når jeg holder Power knappen inde og kommer ind i den Menu på PS3, hvor man kan lave System restore og Default settings og etc. Så vises billedet fint på tv'et igennem min receiver. Er det ps3 der fejler lidt? eller har i nogle hints? Handshake problemer? men synes bare det også vil være der når jeg kommer ind i Menuen på ps3, men der vises den fint på tv'et Men har lagt mærke til at ikonet hdmi out kommer og går lidt på receiveren når den er på ps3 indgangen God fredag ![]() /Jakob |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lyder lidt som det er en problem med opløsningen..
har du nulstillet ps3? kan du få billede hvis ps3 er sat direkte i tv..? |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Så har jeg prøvet lidt.
Ps3 nulstillet Jeg kan få billede ved hdmi direkte fra ps3 til tv'et Når ps3 kører igennem min receiver kan jeg se at hdmi out ikonet på receiveren forsvinder når ps3 er tændt. Når jeg slukker ps3 lyser hdmi out igen.
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
|
![]() |
|
Nu fandt jeg lidt en løsning. Hvis jeg indstiller ps3 til 1080i kan jeg godt kører gennem receiver, men ikke 1080p. - Troede nu godt yamaha'en kunne klare 1080p
/Jakob
|
|
|
![]() |
|
Nahh 1080i har den også problemer med, små glitcher i billedet. Så kører 720p bedre
|
|
|
![]() |
|
Nå, ser ud til at de 2 hdmi kabler jeg testede med begge ikke duede eller for gammel standard. Har lige været ude og købe et nyt og det ser ud til at virke
![]() Så skal lige have testet det ordentlig af /Jakob
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
PS3 er også kendt for at være kræsen ang. HDMI kabler. Godt du fandt en løsning :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |