|
Streaming af spotify |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 07:25 |
Hjemmet får færre og færre Apple enheder.
Pt benytter jeg mig af apple tv, når Spotify skal ud på anlægget. Men da min iPad er håbløs langsom og er udskiftet med en Windowsenhed, leder jeg efter en løsning der virker med android og Windows, Nogle gode forslag? Redigeret af aerik - 25-Oktober-2015 kl. 07:26 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Chromecast Audio ser da ud til at kunne det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvis det kun er Spotify du spiller så er et af de dedikerede Connect enheder da oplagt.
Men vær opmærksom på at det kræver et Premium abonnement. Jeg har selv en af denne, og er egentlig tilfreds med den, vær opmærksom på at den "kun" aflevere analogt ud. https://gramofon.com/ Og har prøvet denne, dog lige da den var kommet frem, og desværre stadivæk havde lidt børne sygdomme, så den røg retur. https://www.hifiklubben.dk/streaming/flere-produkter-med-streaming/argon-stream-2-musikstreamer/ Jeg valgte istedet Sonos vejen, men den kan du jo ikke vælge da de ikke har en app til Windows mobilenheder. Men ellers er de dækket ret godt ind med alt andet vedrørende Apps og musik tjenester. |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Men vær opmærksom på at det kræver et Premium abonnement
De har ( spotify ) også lavet det så man nu kan bruge den gl. chromcast uden at have et Premium abonnement - med det lyder ikke godt og det skal jo gennem tv
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
CC kan jo tilsluttes direkte i SR. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
det skal kunne slåes til, på samme måde som man slår et aux-kabel til, kan slet ikke huske hvad den vej hedder lige nu. Da jeg ikke har flere optiske stik fri, og sr har ikke hdmi.
|
|
![]() |
|
Har forresten premium :)
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
det lyder meget bedre når man bare stremmer til CC ( og ikke cast`er ) når man nu ikke har premium
|
|
![]() |
|
CC kan jo tilsluttes direkte i SR
Hvad er SR ?
Redigeret af Niller55 - 26-Oktober-2015 kl. 10:54 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
|
|
![]() |
|
Nåå - men jeg har en gl. Surround Receiver uden HDMI så kan man vel ik ?
|
|
![]() |
|
Ikke umiddelbart, så skal man have en konverter/adapter til det. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |