|
Nyt setup med skjulte højtalere (WAF) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grazul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 19:39 |
Hej alle sammen
Jeg skal til at flytte bolig, sammen med konen og datteren, og vil i den forbindelse gerne lave om på mit Hifi setup. PT kører jeg med en Onkyo tx-sr607 og 5 af B&W's FPM højtalere i 3 størrelser, samt en B&W subwoofer. I det nye hus vil jeg gerne have alt gemt i et "UNNU" Møbel, eller lign. væghængt tvbænk. Jeg bruger primært mit setup til daglig tv kiggeri og film et par gange om ugen, men i det nye hus skal det også fungere som primær kilde til musik. Dog er det begrænset hvor ofte vi hører musik, men det skal gerne kunne spille nogenlunde op til en fest. Musik er udelukkende streaming fra pc/mobil/tablet og denne funktionalitet vil jeg meget gerne have ind i det nye setup. Tanken var at sætte det gamle setup på dba og herinde til ca. 15.000 og så er det de penge der er til møbel og anlæg. Jeg har kigget lidt rundt, men synes det er blevet en større jungle end sidste gang jeg måtte begive mig i hifiklubben, nb radio og diverse andre butikker. Jeg ved ikke om det 100 % sikkert behøver være 5.1 igen. Jeg synes det er lækkert med 5.1 men i det nye hus vil baghøjtalere ikke kunne placeres optimalt og skal derudover kunne skjules på en reol el. lign. Jeg har set på Boses soundtouch 520, som er småt nok til at være i møblet og baghøjtalere kan nok nemt skjules, samt det har BT og Wifi. Ellers er der en masse forskellige stereo setups fra f.eks. hifi-klubben, men jeg har svært ved at skelne imellem dem. Kører jeg et stereo setup, tænker jeg at jeg kan fortsætte med min nuværende reciever, men kan man få et produkt så man kan streame musik til denne? Er der nogen der kan komme med forslag og for/imod samlet løsning fra Bose kontra et stereo setup/2.1? På forhånd tak. Mvh Thomas
|
|
TV: Panasonic 46PZ-85
Fronter: B&W FPM5 Center : B&W FPM6 Baghøhj: B&W FPM4 Reciever: Onkyo 607 BlueRay: Panasonic bd-55 Remote: Logitech Harmony One Konsol: Wii og PS2 Media: Twix |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |