recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 508XD og LG OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer 508XD og LG OLED

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer 508XD og LG OLED
    Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 20:03
Kan org Pioneer vægbeslag eller "hullerne" i væggen genbruges til vægbeslag til LG OLED 55-65"?

Bruger LG OLED en standard med hensyn til vægbeslag eller har de "deres eget"?

Så vidt jeg ved opgiver Pioneer absolut max strømforbrug. Mindes max er ca. 320W. Reelt forbrug er i gns nok noget lavere. Måske 180W afhængigt af lysstyrke.

Hvordan er det med LG OLED 65" 65EG960V etc når der angives 142W?

Er der stor forskel i billedkvalitet på 508XD og et LG OLED?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 20:53
Jeg har testet EG960 på flatpanelsDK og har haft LX5090 i mange år. EG960 er overlegen på alle punkter. Effektforbruget vil være ca. det samme som på dit Pio. Jeg havde dog ikke mit Pio vægmonteret, så jeg husker ikke hvad hulafstanden var.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu