|
Pioneer 508XD og LG OLED |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 20:03 |
Kan org Pioneer vægbeslag eller "hullerne" i væggen genbruges til vægbeslag til LG OLED 55-65"?
Bruger LG OLED en standard med hensyn til vægbeslag eller har de "deres eget"? Så vidt jeg ved opgiver Pioneer absolut max strømforbrug. Mindes max er ca. 320W. Reelt forbrug er i gns nok noget lavere. Måske 180W afhængigt af lysstyrke. Hvordan er det med LG OLED 65" 65EG960V etc når der angives 142W? Er der stor forskel i billedkvalitet på 508XD og et LG OLED?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har testet EG960 på flatpanelsDK og har haft LX5090 i mange år. EG960 er overlegen på alle punkter. Effektforbruget vil være ca. det samme som på dit Pio. Jeg havde dog ikke mit Pio vægmonteret, så jeg husker ikke hvad hulafstanden var.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |