recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Benq w1000+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Benq w1000+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Coolrafikki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2013
Sted: Marslev, Danmar
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolrafikki Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Benq w1000+
    Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 21:05
Hej gutter 

Jeg går og overvejer om jeg skal lave en lille bio i min stue. Det skal lige siges at jeg ved ingenting om projektorer. Der er sådan at jeg har fået et tilbud på en benq w1000+ til 2000kr. Den har ca. 3000 timer på bagen, så lampen skal nok skiftes, hvilket koster ca. 1500. 
Det er jo en forholdsvis gammel projektor, så kan det overhovedet betale sig at købe den i forhold til en ny projektor/TV?

På forhånd tak :) 
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 20:23
Du kan til tider være heldig at finde en w1070 til 4500 kr på komplett. Så kan du jo selv vurdere om det giver mening at give projektor med 3000 timer på bagen. Jeg ved ikke hvor længe en projektor kan køre, men hvis den skal have ny pære, så er du jo hurtigt på 3500 kr. 
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 09:25
Jeg har haft en W1000 og den laver imponerende flotte farver og sort niveau til prisen. Men jeg kunne ikke leve med de regnbue effekter den lavede - det var simpelthen for distraherende.

Jeg kan anbefale en LCD projector, f.eks en epson EH-3200. Det vil måske koste dig en tusse mere men så er du også godt kørende.

Eller om Bconrad siger, en w1070. Den har også tendens til regnbue effekter men ikke i så høj grad som w1000 efter hvad jeg kan læse mig til.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu