|
SOLGT: |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2015 kl. 13:14 |
.
Redigeret af Karlshoj - 08-November-2015 kl. 17:46 |
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej hvis det kun er selve touch skærmen dvs den yderste, der er knust og led skærmen bagved intet fejler
og kvittering skaffes vil jeg da gerne give de 1500 incl fragt ![]() Mvh Flemming |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Det er både touch og LCD der skal skiftes, synes komplet kit står til 1000 på ebay
|
|
![]() |
|
Ok, men vil gerne give de 1500 alligevel hvis det er
![]() |
|
![]() |
|
Kan vi godt aftale, vil du afhente den i Aarhus N? |
|
![]() |
|
Ja, selvom jeg bor nord for Århus i Randers har jeg desværre ingen bil
og det var jo også derfor, at jeg skrev i den første besked 1500 incl. Fragt ![]() Der er ingen synlige skader på andet end glasset på tableten? Tænker på eksempelvis hængsler, bagsiden og rammen omkring skærmen? |
|
![]() |
|
Nej, det er der ikke.
Det er kun 'tablet' delen der har været på gulvet og bagsiden af denne ser fin ud |
|
![]() |
|
Super, skal vi tage resten over pm?
![]() |
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
|
Ja den er solgt
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Okay - det ville dog være rart, at når en ting er solgt, så skrives der SOLGT i titel linjen. Dette gøres ret nemt i "Rediger besked" i første indlæg !
Redigeret af Roland - 31-Oktober-2015 kl. 02:25 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Enig, men på en mobil findes redigerknappen ikke, eller jeg kan ikke finde den..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |