|
K: Gopro alt har intr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 18:50 |
Skriv hvilken model du har , hvor i landet og cirka pris.
![]() |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slet ingen der har et til salg ?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
Hej. Det er typisk noget POWER har haft på åbnings tilbud. Måske burde du se om Elgigangen har et på åbningstilbud på lørdag i Herlev. Men ellers ved jeg ikke hvad du skal bruge det til. Jeg læste en interesant sammenligming mellem GoPro HERO4 Black Adventure 4K Ultra HD og Sony Action Camera - FDRX1000V - 4K Ultra HD. De koster det samme. Gopro'en havde mest tilbehør, men Sony'en havde indbygget billed stabilisator hvad Gopro'en manglede. På Sony'en kan man bruge sin smartphone som søger. Her er en YouTube med sammeligningen: https://www.youtube.com/watch?v=CfHy4eASLzo Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 29-Oktober-2015 kl. 16:43 |
|
![]() |
|
jeg skal bruge det til min multicopter som har gopro mount, derfor et gopro, jeg ved der er tilbud men orker ikke at stå i kø flere dage :-) så søger mest et brugt.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Afhængigt af hvad du har af krav og om det i mest bare er for sjov, så har jeg købt et par SJ4000 på ebay og de fungerer faktisk rigtigt godt (specielt til prisen).
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Sj4000 er sindsygt godt til prisen og så vidt jeg husker så er det kompatibelt med en del GoPro udstyr.
Hvis du ikke har tid til at vente på Ebay, så kan det købes her http://www.dba.dk/actionkamera-vandtaet-sjcam/id-1019553770/ Det er der mit er købt. Du kan søge en del videoer frem på Youtube hvor det bliver sammenlignet med et GoPro...
|
|
![]() |
|
det skal kunne sidde i et gopro mount til en dji multicopter.
|
|
![]() |
|
leder stadig
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |