|
Viaplay Sport |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 20:34 |
Hej,
jeg har læst rundt omkring at Viaplay Sport ikke er pengene værd, specielt fordi alle fodbold kampe f.eks. har forsinkelser og folk de bliver smidt af i stor stil. Bl.andtet på Trustpilot er der ikke meget trøst at hente. Er det virkelig sådan eller har der været forbedringer på det sidste. Jeg er kun interesseret i Sport delen, Serie A, Champions League og F1 Hvad er erfaringer i forummet, samme billede? |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg benytter udelukkende viaply til F1 og motoGP og jeg har intet dårligt at sige om det. Synes det har fungeret yderst tilfredstillende de sidste mange år :)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
Tak for svaret,
jeg bestilte Viasat Sport pakke, og tester resten af måneden, so far so good.
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Hold os gerne opdateret. Jeg er også meget nysgerrig efter at høre, hvad der er skidt og kanel.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |