|
V/S: Sony HVR-HD1000E |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fenner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 10:44 |
Vurdering ønskes. Hvad skal man sætte sådan en til salg til her eller på DBA. Kameraet er lettere brugt og taske medfølger. Det er svigermor der ønsker at sælge den, men hun kan desværre ikke huske hvornår den er købt.
Det er denne model: http://www.sony.dk/pro/product/broadcast-products-camcorders-hdv-dvcam/hvr-hd1000e/overview/ |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det bliver svært at komme af med så stort et kamera der bruger miniDV bånd til optagelser.
Men jeg ville prøve DBA ... Men jeg kan ikke give dig en vurdering. Personligt ville jeg ikke engang bruge penge på porto, hvis jeg fik det gratis. men derfor kan der jo godt være nogle Broadcast freaks ude i landet :)
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
På dba.dk med det - prisen styrer du selv og godtag det første skambud der kommer. Så er du af med det. :)
|
|
![]() |
|
fenner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: København Status: Offline Point: 25 |
Tak for hjælpen til jer begge
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |