|
Raumfeld Stereo M - Equalizer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 17:21 |
Hej
Jeg har læst at man skulle kunne indstille equalizer settings på raumfeld højtalerne, men jeg kan ikke finde det inde i settings i appen, har kigget under Room Details og speakers, men indstillinger ser ud til at mangle, kan nogen hjælpe? Jeg er ved at teste er par Stereo M, og de mangler seriøst noget bass, så hvis der ikke kan skrues op, ja så er de ikke gode... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis en højttaler skal have "farvet" lyd før de lyder godt, så er de ikke gode. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Er nu ikke helt enig i at justering til ens eget egentlig fortrukne lydbillede skulle indikere dårlige højtalere.
Synd hvis nogle skulle være fanget i korrekthedens billede af hvordan lyd skal være, lyd er ikke en fast enhed som alle kan/skal rette ind efter, der må gerne skrues lidt på knapperne. Redigeret af Jever - 31-Oktober-2015 kl. 20:27 |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Fandt det via mobil appen, men kunne dælme ikke lure det gennem ipadden :)
Har deres One S, One M og stereo M til test pt. One S, som køkken højtaler har overrasket meget positivt, og ligeledes har One M, den har noget mere dybde end forventet. Desværre syntes jeg at Stereo M skuffer lidt, når man tager deres pris i betragtning. Men app og styring er også positivt, så alt i alt en rigtig god oplevelse indtil videre, hvis vi ser bort fra stereo M :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |