|
Ny soundbar |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 21:16 |
Hej
Jeg søger en ny soundbar gerne en 5.1 soundbar :) søger gerne anbefalinger |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sonos Playbar spiller ret godt i mine ører. Kender flere der har den, og de er godt tilfredse.
|
|
![]() |
|
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Sonos har ikke hdmi så desværre ikke en løsning :)
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Så kunne du jo uddybe dit behov lidt mere grundigt
![]() |
|
![]() |
|
Hehe ja det er rigtigt
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
hvorfor er det et problem ? |
|
![]() |
|
Jeg vil gerne bruge den til min ps4 tv og projektor samt benytte mig af arc
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du har så 2 "aftagere" et TV og en Projector, så det idelle ville jo være en med 2 udgange, det tvivles på er muligt, så du skal også bruge en Switch for at have begge enheder på. Alternativt skal du skifte kabler fra den ene til den anden, alt efter om du vil bruge TV eller Projector. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Altså det er jeg klar over og har der opsat, det eneste jeg spørger om er anbefalinger af soundbar og ikke sonos
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvilke fabrikat er TVet.? Så kan du e.v.t. tage udgangspunkt der.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det er panasonic :)
|
|
![]() |
|
Så har du et fabrikat at starte med. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |