|
Synology hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 18:29 |
Min NAS DS413j melder pludselig om denne ting
Conversion Progress i højre side Jeg kan ikke rigtig ikke finde noget om det på nettet om hvorfor og hvordan man slår det fra. Kan nogen hjælpe ? |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har overført en bunke billeder til den, står den nok og laver thumbnails af dem. Det bruger al CPU kraft til den er færdig.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Den skriver at der er 3700 billeder. Så mange billeder har jeg slet ikke på den. Heller ikke Photo Station.
Hvordan slår jeg det fra ?
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Gad vide om andre har 3700 billeder på din NAS...
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg ville nok lige få styr på hvor alle disse billeder ligger på den, hvis det virkelig ikke er dine... Og måske også lige dobbelttjekke, at der ikke er adgang til NAS'en udefra (dvs. gennem firewall).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hmm...tjekker det lige.....men tror nu ikke .
Jeg slog media indexing FRA på mine drev og nu kører den igen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |