recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wifi-extender Tp-link
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wifi-extender Tp-link

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wifi-extender Tp-link
    Sendt: 03-November-2015 kl. 15:41
Nogen der har prøvet denne model?

Mangler lidt power på signalet i den ene ende af huset og dette ser da ud som en billig og nem løsning istedet for at trække kabelSmile
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 16:20
Jeg bruger den i sommerhus.

Den giver ok boost således at der er dækning i annex og på det meste af matriklen.

Rimelig nem at sætte op.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 18:44
Super - og den døjer ikke med at man skal genstarte den ofte for at den virker?

Har hørt om folk der bøvler lidt med det, men håber det var de tidligere årgangeSmile
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 21:04
Bruger en og det virker ok.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 05:27
Det med genstart kan jeg ikke svare på, fordi jeg slukker den om natten.

Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 08:51
Ok - tak for svaret - det med slukke om natten er selvfølgelig en god mulighed for at undgå detThumbs Up

Men det lyder da at det virker ok.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 15:07
Har godt tænkt tanken - men om jeg får brug for 5GHz ved jeg ikke lige - har ikke undersøgt hvad det kan gøre bedre end det nuværende, udover det går hurtigere selvfølgelig?
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 15:40
5 GHz netværket er som oftest mindre fyldt (dvs. mindre risiko for alle naboernes netværk forstyrrer dit)
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 19:17
Ok - men det kræver vel så også at min router (trefor fiber) også understøtter 5 netværket, for at få effekt af det?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu