recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG Smart TV (WebOS)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG Smart TV (WebOS)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mivi71dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 352
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG Smart TV (WebOS)
    Sendt: 04-November-2015 kl. 11:41
Hej

Jeg har købt mig et LG Smart TV.
Det er et http://www.lg.com/dk/tv/lg-50LF580V.

Jeg er helt ny i smart TV genren. Jeg har dog fundet ud af:

• At optage
  • Se Netflix
  • Se DR (viaa HbbTV)

Jeg synes ikke, der er mange apps, som er værd at benytte.

Jeg havde en idé om, at jeg kunne finde og installere apps, ligesom vi kan på Android og iPhone.

Jeg har yderligere en fornemmelse af, at WebOS slet ikke har så mange apps. Men der må da være flere end dem, jeg lige kan se på TVet.

Eller?

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 12:41
Tror Ikke du skal forvente mange app på webos.

De fleste udvikler sikkert først til tvOS og androidTV.
Hvis der er tid og resourcer så udvikles der en webos,tizen,Firefox version.
Så smarttv der ikke er baseret på tvOS eller androidTV er nærmest døbt til at blive en mangelfuld oplevelse.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 12:44
Det tror jeg, at du har ret i :)

Men for at gå et skridt videre. Kan man få apps ind, som i fremkommer i menustrukturen?
Lad os antage, at BBC havde lavet et eller andet, kan man så, downloade den app og installere den?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:17

Du kan installere dem som der tilbydes til Download.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:22
Tilbydes til download...

Er det dem, jeg kan se på TVet? For der er ikke så mange, og stort set ikke noget, der er interessantte.
Eller findes der en slags "shop", hvor jeg kan se, hvad der er?

Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:29
der er en masse ubrugelige ting - du går bare op i søg i lg store og prøver dig frem
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:35
Ja, jeg er klar over, at der er mange ubrugelige ting :)

Men hvis jeg søger deroppe, synes jeg kun, at jeg søger på dem, jeg kan se på skærmen. Og det er ikke ret mange.
Skal selvfølgelig lige prøve igen, når jeg er hjemme.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:40

Det der findes i LG Store, er det der kan Downloades.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mivi71dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:43
der var det ord, jeg ledte efter ... LG Store.

Der er selvfølgelig ikke mange apps derude, men flere end jeg kan se via min TV menu :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu