|
LG Smart TV (WebOS) |
Besvar |
Forfatter | |
mivi71dk
Super bruger Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-November-2015 kl. 11:41 |
Hej
Jeg har købt mig et LG Smart TV. Det er et http://www.lg.com/dk/tv/lg-50LF580V. Jeg er helt ny i smart TV genren. Jeg har dog fundet ud af:
Jeg synes ikke, der er mange apps, som er værd at benytte. Jeg havde en idé om, at jeg kunne finde og installere apps, ligesom vi kan på Android og iPhone. Jeg har yderligere en fornemmelse af, at WebOS slet ikke har så mange apps. Men der må da være flere end dem, jeg lige kan se på TVet. Eller? |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror Ikke du skal forvente mange app på webos.
De fleste udvikler sikkert først til tvOS og androidTV. Hvis der er tid og resourcer så udvikles der en webos,tizen,Firefox version. Så smarttv der ikke er baseret på tvOS eller androidTV er nærmest døbt til at blive en mangelfuld oplevelse. |
|
mivi71dk
Super bruger Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg, at du har ret i :)
Men for at gå et skridt videre. Kan man få apps ind, som i fremkommer i menustrukturen? Lad os antage, at BBC havde lavet et eller andet, kan man så, downloade den app og installere den? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan installere dem som der tilbydes til Download. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mivi71dk
Funktioner
Tak(0)
|
Tilbydes til download...
Er det dem, jeg kan se på TVet? For der er ikke så mange, og stort set ikke noget, der er interessantte. Eller findes der en slags "shop", hvor jeg kan se, hvad der er? |
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er en masse ubrugelige ting - du går bare op i søg i lg store og prøver dig frem
|
|
mivi71dk
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg er klar over, at der er mange ubrugelige ting :)
Men hvis jeg søger deroppe, synes jeg kun, at jeg søger på dem, jeg kan se på skærmen. Og det er ikke ret mange. Skal selvfølgelig lige prøve igen, når jeg er hjemme. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det der findes i LG Store, er det der kan Downloades. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mivi71dk
Funktioner
Tak(0)
|
der var det ord, jeg ledte efter ... LG Store.
Der er selvfølgelig ikke mange apps derude, men flere end jeg kan se via min TV menu :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |