|
chromecast audio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2015 kl. 11:14 |
Kan man streame til en chromecast audio – altså stream og
ikke caste så man f.eks kan høre yousee musik og spotify uden Premium services
? |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Chromecast Audio og du kan godt streame f.eks. et Chrome browservindue til den. Hvis du har en Android telefon kan du også sende telefonens lyd over til CC Audio'en, men ikke med en iPhone.
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
OK - jeg har en android phone, men jeg ville helst bruge min ipad med spotify for der får jeg lov til at vælge de musiknumre jeg vil høre - modsat min telefon hvor man kun kan shuffle. Jeg går ud fra at når du skriver ikke med iphone så gælder det også en ipad - kan nogen bekræfte det ?
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Det samme gælder for iPad, desværre.
Eller også har jeg misset noget. Videresendelse af lyd fra Android sker fra Chromecast app'en og kan bruges, hvis den app, man gerne vil caste fra ikke understøtter det. Så hvis du skal bruge iPad og Spotify app'en ikke understøtter det (i gratis version) så duer det ikke for dig. |
|
![]() |
|
hmm - det virker på min gl chromcast - men der må jeg køre gennem tv til anlæg, men så slukke jeg jo bare for skærmen :)) Lidt surt for jeg får en fin lyd ud den vej - meget bedre end bluetooth
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |