|
Mangler vægskab/hylde |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2015 kl. 19:04 |
Hej
Mangler noget til reciever og dvd afspiller til hjemmebiografen - tænker det skal hænge over stolene da vi alligevel næsten altid bruger Appletv til film ![]() Receiveren er cirka 35 cm dyb og hvis dvdafspiller skal stå ved siden af skal det mindst være 75 cm bred Kan man få en smart løsning i Ikea/Silvan/Bauhaus eller andre steder omkring Aalborg - har rodet rundet på nettet de sidste par aftner uden større succes ![]() Det skal helst være til at betale (læs maks en 5-600 kr) Projekter regner jeg med bliver monteret i loftet |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen gode ideer?
![]() |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
prøv og kig på hifimoebler.dk - jeg har handlet der et par gang, og er super tilfreds med de møbler jeg har købt.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Ikea... BESTÅ-serien rummer mange muligheder
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
For en 5 - 600 kr er den nok bedre id'e at bygge selv - for det beløb kan du komme langt vha. Silvans savværk og noget 16mm. Mdf plade..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |