|
V/S: Onkyo 818 SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2015 kl. 11:42 |
Hejsa,
Går og kigger lidt på at opgradere til en receiver med Atmos. Hvis jeg bestemmer mig for at gå den vej får jeg en Onkyo 818 til salg. Den er fra Januar 2013. Sølv. Står som ny og spiller perfekt. Den har XT32 calibration og mulighed for 9.2 via ekstra effekt forstærker. 2 ting som efterfølgeren 828 ikke har og derfor blev til en nedgradering i stedet for. Det er en ordenlig fætter og har masser af kræfter at gøre godt med! Garantien er selvfølgelig udløbet men onkyo har extended garantien til 2018 ved fejl på HDMI boardet. Jeg har aldrig haft problemer men har tjekket via serial nummer om den er under garanti og det er den. ![]() Hvad vil i vurdere at den er værd? mvh Jacob EDIT: Denon X5200W nu indkøbt så nu er Onkyoen til salg :) Salgspris 3500kr Receiveren står lige nord for Aalborg.
Redigeret af mylle - 05-November-2015 kl. 10:28 |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har netop solgt en 3010 til 5500,-
Så et bud vil være ca. 3000-3500 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
OK. Tak for vurderingen. Solgte du din 3010'er herinde?
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Det var via DBA.
Tror måske at jeg var lidt heldig. Der var ikke mange henvendelser, selvom den kun stod til 1/3 af nyprisen. Men den havde jo, som din reciever, heller ikke atmos. |
|
![]() |
|
Salgspris nu sat på til 3500kr
|
|
![]() |
|
Ikke nogen der mangler en rigtig fin forstærker?
|
|
![]() |
|
Solgt til prisen
|
|
![]() |
|
Dejligt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |