|
S: OnePlus 2 med Rosewood Cover |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 11:31 |
Hey boys,
Jeg sælger min OnePlus 2, da jeg netop har bestilt min OnePlus X. Jeg foretrækker den mindre skærm, selvom jeg ved, at jeg går ned på specs.
Den er som ny og ca. 2 måneder gammel. Ingen ridser/skrammer whatsoever.
Kvittering samt original emballage haves naturligvis. Derudover medfølger et Rosewood Cover.
I kender telefonen, så jeg behøver forhåbentlig ikke lave en beskrivelse af den.
Kan afhentes/sendes i/fra 2670 Greve.
HBO: 2600
Køb nu: 2900
(Jeg vil gerne lige modtage telefonen først, der går nok en lille uge) :)
2500 er budt på DBA, men jeg vil gerne lidt højere op, og hellere handle med en herinde.
Kom frisk.
-- |
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg vil gerne byde kr 2600,- meeeeen en hel uge, kan du ikke ofre dig så jeg kan hente den hurtigere :-) Vh OP
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
Hey champ.
Der er netop budt 2600,-
Det kan være telefonen allerede kommer på mandag med Express-shipping, men jeg vil helst ikke stå uden telefon i mellemtiden :p |
|
![]() |
|
Oil2bias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hey.
Ja, jeg har jo netop budt 2600,- herinde. Ik forstået. Vh op |
|
![]() |
|
Der blev budt 2600,- på DBA. Derved overgår du ikke hans bud ;-)
God dag.
|
|
![]() |
|
Hej.
Ok. Men du vil jo hellere handle med mig herinde :-) Vh OP
|
|
![]() |
|
Dit bud er noteret. Jeg opdaterer ;-)
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Hej
Hvordan fik du fat i invitationen til xeren så hurtigt? Har skrevet mig op da konen skal ha ny mobil men ventede jo et par mdr på min op2 invite og frygter det er det samme med den her |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Hejsa.
Jeg fik en invite på HOL - og han var så flink at låne mig sin acc, så jeg kunne bestille derfra, da invites er låst til accountet pt. |
|
![]() |
|
2800,- er budt.
Jeg opdaterer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |