recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: OnePlus 2 med Rosewood Cover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: OnePlus 2 med Rosewood Cover

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Luksusole Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2014
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: OnePlus 2 med Rosewood Cover
    Sendt: 05-November-2015 kl. 11:31
Hey boys, Jeg sælger min OnePlus 2, da jeg netop har bestilt min OnePlus X. Jeg foretrækker den mindre skærm, selvom jeg ved, at jeg går ned på specs. Den er som ny og ca. 2 måneder gammel. Ingen ridser/skrammer whatsoever. Kvittering samt original emballage haves naturligvis. Derudover medfølger et Rosewood Cover. I kender telefonen, så jeg behøver forhåbentlig ikke lave en beskrivelse af den. Kan afhentes/sendes i/fra 2670 Greve. HBO: 2600 Køb nu: 2900 (Jeg vil gerne lige modtage telefonen først, der går nok en lille uge) :) 2500 er budt på DBA, men jeg vil gerne lidt højere op, og hellere handle med en herinde. Kom frisk.
--
Til top
Oil2bias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oil2bias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 14:12
Hej
Jeg vil gerne byde kr 2600,- meeeeen en hel uge, kan du ikke ofre dig så jeg kan hente den hurtigere :-)

Vh OP
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 14:16
Hey champ.

Der er netop budt 2600,-

Det kan være telefonen allerede kommer på mandag med Express-shipping, men jeg vil helst ikke stå uden telefon i mellemtiden :p
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oil2bias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 15:15
Hey.
Ja, jeg har jo netop budt 2600,- herinde. Ik forstået.
Vh op
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 15:17
Der blev budt 2600,- på DBA. Derved overgår du ikke hans bud ;-)

God dag.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oil2bias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 15:54
Hej.

Ok. Men du vil jo hellere handle med mig herinde :-)

Vh OP
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 16:00
Dit bud er noteret. Jeg opdaterer ;-)
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 20:01
Hej
Hvordan fik du fat i invitationen til xeren så hurtigt?
Har skrevet mig op da konen skal ha ny mobil men ventede jo et par mdr på min op2 invite og frygter det er det samme med den her

setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 11:20
Hejsa. 

Jeg fik en invite på HOL - og han var så flink at låne mig sin acc, så jeg kunne bestille derfra, da invites er låst til accountet pt.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 11:21
2800,- er budt. 

Jeg opdaterer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu