recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4 problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 4 problemer
    Sendt: 05-November-2015 kl. 15:16
Det blev en kort gadget-fornøjelse. Har lige investeret i ATV4, sat den via HDMI til min Yamahaforstærker, der sender signal videre til min aldrende Panasonic plasma. 
Efter opstart havner den på 'Choose Region' men fjernbetjeningen kan ikke få kontakt, dvs. der sker intet ved at swipe, trykke eller noget. Når jeg slukker med min Harmony, slukker tv, forstærker OG ATV 4. Hvis jeg så på Apple remote trykker Menu og + knap samtidig, tænder ATV 4, men når jeg så tænder for tv og forstærker, er der atter ingen reaktion. Remote er opladet.

Er det en bytter, eller er der noget forvirring mellem min Harmony One, ATV4 og dens remote?

Gode ideer modtages gerne
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 17:22
Hej

Jeg havde desværre samme oplevelse. Jeg fandt ud af at remoten til mit gamle ATV virkede på det nye, så kunne jeg køre installationen færdig (Som var på spansk, fattede ikke ret meget af det). Da installationen var færdig, kunne jeg gå ind i menuen og vælge reset. Så kørte installationen en gang til og så fik jeg så lov til at parre fjernbetjening. Efter dette virkede alt som det skulle.

Redigeret af mjohansen - 05-November-2015 kl. 17:22
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 17:45
Desværre ligger fjernbetjeningen til mit gamle ATV i Sverige :(
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:

Kan remote appen, til en iPhone eller iPad ikke bruges?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 19:50
Nej.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 09:43
Jeg har ingen problemer med hverken telefon eller iPad betjening. Fik min Atv4 igår og alt gik som smurt
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 10:45

Hvis du skriver hvad område du bor i, så kam du sikkert låne en i en halv time :-)

Så hvis det er i Omegnen af Roskilde, Taastrup så siger du bare til, samme med Balkerup,Herlev (dog kun i aften)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 11:11
Så, er der nogen frække fjernbetjeninger i Frederiksberg-området? Wink
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 11:59
Selvfølgelig, dumme mig. Fik programmeret min Harmony, derefter en fuld restere, og bingo, nu virker det.
Men gad vide hvor mange der får lignende problemer?
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 12:38

Selvfølgelig, dumme mig. Fik programmeret min Harmony, derefter en fuld restere, og bingo, nu virker det.
Men gad vide hvor mange der får lignende problemer?

Jeg er efterhånden stødt på en del på nettet, så der må være et eller andet der er smuttet i produktionen.

LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu