recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4 og Sonos Playbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4 og Sonos Playbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 4 og Sonos Playbar
    Sendt: 07-November-2015 kl. 18:48
Hejsa

Er der andre der har ATV4 og en Sonos Playbar?
Jeg kan ikke få den nye ATV fjernbetjening til at skrue op og ned for lyden. Bruger jeg fjernbetjeningen til TV'et, kan den fint skrue op og ned for Playbaren.

Har prøvet at konfigurere den i Sonos indstillinger, men det lykkes ikke :-(

Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 19:57
atv4 remoten har ir indbygget, og man kan lære den komandoen for skrue op og ned ;)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:41
Det er jeg klar over, men den "rammer" ikke Sonos - kun TV'et - og det hjælper ikke.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 23:20
altså, mit tv sætter jeg til "hjemmebiograf" og den styre så lyden på min yamaha over hdmi. Tænker der må være noget ligende på sonos?
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 06:54
Sonos kan ikke styres over hdmi, kun ir og wifi
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 14:12
Men der er jo også ir i den nye fjernbetjening, så det burde virke.

Ingen andre der har Playbar og ATV4?
Til top
Hygom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2006
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hygom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:39
https://en.community.sonos.com/home-theater-228993/control-sonos-playbar-volume-with-new-apple-tv-siri-remote-6732530

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 16:16
Takker, men det har jeg (naturligvis) prøvet :-) 
Det virker bare ikke her :-(
Til top
Vestegnen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Juni-2015
Sted: brøndby strand
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vestegnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 16:03
Jeg har sonos playbar koblet til min pioneer har lige sat mit apple tv4 til og den virkede bare så prøv evt at nulstille det
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu