|
Apple TV 4 og Sonos Playbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2015 kl. 18:48 |
Hejsa
Er der andre der har ATV4 og en Sonos Playbar? Jeg kan ikke få den nye ATV fjernbetjening til at skrue op og ned for lyden. Bruger jeg fjernbetjeningen til TV'et, kan den fint skrue op og ned for Playbaren. Har prøvet at konfigurere den i Sonos indstillinger, men det lykkes ikke :-( |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
atv4 remoten har ir indbygget, og man kan lære den komandoen for skrue op og ned ;)
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Det er jeg klar over, men den "rammer" ikke Sonos - kun TV'et - og det hjælper ikke.
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
altså, mit tv sætter jeg til "hjemmebiograf" og den styre så lyden på min yamaha over hdmi. Tænker der må være noget ligende på sonos?
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Sonos kan ikke styres over hdmi, kun ir og wifi
|
|
![]() |
|
Men der er jo også ir i den nye fjernbetjening, så det burde virke.
Ingen andre der har Playbar og ATV4?
|
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
https://en.community.sonos.com/home-theater-228993/control-sonos-playbar-volume-with-new-apple-tv-siri-remote-6732530
|
|
![]() |
|
Takker, men det har jeg (naturligvis) prøvet :-)
Det virker bare ikke her :-(
|
|
![]() |
|
Vestegnen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2015 Sted: brøndby strand Status: Offline Point: 30 |
Jeg har sonos playbar koblet til min pioneer har lige sat mit apple tv4 til og den virkede bare så prøv evt at nulstille det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |