|
K: PS3 gerne med tilbehør |
Besvar |
Forfatter | |
Zalamdk
Bruger Oprettet: 30-Juni-2015 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2015 kl. 22:03 |
Jeg er interesseret i at købe en PS3, om det er en 40gb, slim, eller en tredje version er fuldkommen underordnet, så længe den kan køre PS3 spil.
Der må gerne være tilbehør med i form af controllers osv. Lad mig høre hvad I har :) |
|
Kunox
Junior bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg har en PS3 som vi ikke bruger mere, den er vel 6-7 år, men virker fint, der medfølger et enkelt consol samt følgende spil: GTA 4&5, Battlefield 4 samt FIFA 15 og nogle ældre FIFA. Priside 600 kr. Kan ses og prøves i Lyngby. Mvh. Henning |
|
Mercu
Super bruger Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vendee lige tilbage imorgen men det er umiddelbart interessanr
Den er dog til en anden så ska ha bekræftet interessen men lyder godt! |
|
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
|
eichmeier
Super bruger Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det skal være i Jylland har min søn en.
2 controller Mange spil. Kan lave en liste hvis det har interesse. Determinisme en cech2504a så den kan downgrades og få cfw på. Der er kamera med |
|
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 794 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kunne jeg måske godt være interesseret i, har sendt en PB
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en ps3 slim med controller og kabler i fin stand. Der medfølger bla Gta5, battlefield 4, diablo 3 og ca 15 andre ældre titler. Skal afhentes i 2860
|
|
eichmeier
Super bruger Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en i Vejen med 21 spil 2 controllere . 2 move controllere. Guitar. Navigator controller fjernbetjening og 21 spil
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |