|
SOLGT.: Cambridge DacMagic100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2015 kl. 15:10 |
Som ny. Lidt støv kan anes på billederne men ingen ridser eller skrammer osv.
Fin og meget velspillende Cambridge DACMAGIC100 med USB (der understøtter 192 kHz og 24 bit) og optisk indgang. Phono/RCA udgang. Lad dig ikke narre af størrelsen, den gør det rigtig rigtig godt. Virker naturligvis perfekt, og sælges udelukkende pga opgradering. Er købt i Hifiklubben d. 10/4-2014, så der er garanti på et godt stykke tid endnu. Koster i dag 1599 kr i Hifiklubben. Ønsker INGEN bud eller byttetilbud ![]() Skal den sendes så kommer der 80 kr på oveni i fragt. Ellers er det afhentning hos mig i Allerød. Pris: 800 kr SOLGT... ![]() ![]() Redigeret af Jonas Baadsgaard - 08-November-2015 kl. 23:18 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jonas
Den vil jeg gerne købe. Jeg kan godt hente i Allerød. Skal der skiftes input manuelt? Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja der sidder en lille source knap. Har dog ikke selv brugt den da jeg kun brugte usb indgangen. Du er velkommen til at sende mig en PM eller sms/ring på 31400700 for at aftale afhentning. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |