|
S: Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2015 kl. 17:15 |
Bruger næsten ikke min hjemmebio mere, så har besluttet for at sælge
Vil af med dette Reciever: Sony str-da5400es Blu-ray: Sony Bdp-s350 Projector: Infocus in78, ca 1400 timer tilbage Lærred: Motorstyret 100" HiViLux Front: Jamo E850 Ahorn Center: Jamo E8cen.2 Ahorn Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn Sub: Jamo E8sub sort Surr back: System Audio SA Talent PS3 120gb, 2 controlere + eye toy Masser af blu-ray og dvd'er også Har 2 rigtige fine læderstole, som kan lægges ned, og med fodstøtte som jeg også vil af med Bud evt på enkelte dele ![]() Forbeholder mig retten til ikke at sælge Redigeret af nunbaggi - 09-November-2015 kl. 19:01 |
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er lidt nysgerrig - hvordan har du estimeret levetiden på dit lærred?
|
|
![]() |
|
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
Hehe, det skulle stå ud for projector :-)
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
hvor bor det hele hene . Har du billeder af de 2 læderstole?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Engesvang, mellem Silkeborg og Herning Kan godt tage billeder
|
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
Hvad er prisen på IN78?
|
|
![]() |
|
Hvad tænker du?
|
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
600
|
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Hvad skal subben koste? Jeg har godt nok allerede givet mig selv julegave men man kan jo overveje at være ekstra god ved sig selv i år
![]() |
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Arh så lige at det er for langt væk
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvad skal lærred koste ?
|
|
![]() |
|
Hvis det er hvad den kan indbringe, vil jeg hellere beholde
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |