recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology - Advanceret logging af færden ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology - Advanceret logging af færden ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology - Advanceret logging af færden ?
    Sendt: 09-November-2015 kl. 23:55
Logcenter - Synology DS214+

Er det muligt at få "logcenter" til at logge ekstern bruges færden på min NAS server ?
Det eneste jeg kan finde frem til, er kun at brugeren har været på en pågældende dag, og tidspunktet
Kunne godt bruger yderlige informationer.

Eller findes der "tredje part" utility jeg kan installere på NAS'en ?
-----------------------  

Hvor på min NAS server kan jeg blokere for en ekstern IP adress, som forsøger at komme ind på serveren ?

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 07:43
Via auto-block kan du få NAS'en til at blokere den pågældende IP-adresse efter X forkerte kodeordsgæt. Sørg også gerne for at deaktivere din guest-konto og skift navnet på din admin-konto.

Du kan også blokere hele geografiske områder, fx alle ip-adresser fra Kina.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 09:52
Kan du skrive hvor det er at dette er muligt. Har søgt på "Auto-block" men endnu ikke fundet 'stedet'

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 01:02
Tusind tak. Lige hvad jeg søgte efter. 

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 16:01
Den bedste løsning er at benytte en VPN opkobling, da denne ikke på samme måde kan misbruges ved sårbarheder i NAS softwaren.
Sidste år var der en del Synology brugere som fik deres data krypteret og holdt gidsel af kriminelle
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu