|
Synology - Advanceret logging af færden ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2015 kl. 23:55 |
Logcenter - Synology DS214+
Er det muligt at få "logcenter" til at logge ekstern bruges færden på min NAS server ? Det eneste jeg kan finde frem til, er kun at brugeren har været på en pågældende dag, og tidspunktet Kunne godt bruger yderlige informationer. Eller findes der "tredje part" utility jeg kan installere på NAS'en ? ----------------------- Hvor på min NAS server kan jeg blokere for en ekstern IP adress, som forsøger at komme ind på serveren ? |
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Via auto-block kan du få NAS'en til at blokere den pågældende IP-adresse efter X forkerte kodeordsgæt. Sørg også gerne for at deaktivere din guest-konto og skift navnet på din admin-konto.
Du kan også blokere hele geografiske områder, fx alle ip-adresser fra Kina. |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
stonefox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
Kan du skrive hvor det er at dette er muligt. Har søgt på "Auto-block" men endnu ikke fundet 'stedet'
|
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
Tusind tak. Lige hvad jeg søgte efter.
|
|
mvh Steen Mikkelsen |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Den bedste løsning er at benytte en VPN opkobling, da denne ikke på samme måde kan misbruges ved sårbarheder i NAS softwaren.
Sidste år var der en del Synology brugere som fik deres data krypteret og holdt gidsel af kriminelle
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |