recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: ipad 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: ipad 1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: ipad 1
    Sendt: 07-November-2015 kl. 16:01
Hejsa overvejer at købe en billig ipad 1 til svigerforældrene i julegave... Der var et tilbud til 5-600 herinde. Men ved ikke om den blev solgt.   Nogen der har en de vil af med
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:02
Du er godt klar over Ipad 1 er ret forældet. Flere apps kan ikke køre på den.
Min Ipad 2 benyttes i dag kun som musilstreamer til atv, da den simpelthen er ulidelig langsom at benytte. Selv mine forældre bliver bims når de lige hurtigt skal slå noget op på den.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:43
Ville på ingen måde anbefale en 1'er.
Den kan stort det intet, og går i stå ved simpel internet søgning.
Køb hellere end anden billig tablet der i det mindste virker. :)
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:56
Den er da stadigvæk fin til mange ting, Kodi, Netflix, Tv2Play, Sonos controler og de fleste web sider. Det bruger vi vores Ipad1 til stadigvæk.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 19:08
min datter på 7 bruger sin ipad 1 hver eneste dag. 
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 21:05
ville klart gå efter en 2'er. En der rent faktisk kan opdateres til nyeste ios og der ikke vil have det store bøvl med at kunne installere apps som de nu skal til at udforske.

Men elmutanten havde så vidt jeg husker en mini 3 (den der lige udgik) på tilbud til 2000,- ved godt det er et HELT andet prisniveau, men den har også en performance som er pænt meget højere end en gammel ipad 2. Og jeg tror faktisk en mini vil passe dem bedre. Det er i hvert fald det jeg  overvejer til mine forældre.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

ville klart gå efter en 2'er. En der rent faktisk kan opdateres til nyeste ios og der ikke vil have det store bøvl med at kunne installere apps som de nu skal til at udforske.

Problemet med 2'eren er mangel på muskler. Min kan ihvertfald ikke have særligt mange tabs åbent i safari uden at lukke safari ned. tit loader den siden ind igen, fordi der er sket en fejl osv. osv. osv. 
Vil ikke engang kunne anbefale en 2'er i dag.

IMO vil både en 2'er og en 1'er give gavemodtager en dårlig oplevelse.

Men hver man sine holdninger.
Til top
Hrbenja Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2009
Sted: Denmark
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hrbenja Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 14:37
Forza: Du skal lige slette beskeder i din indbakke Smile
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 14:44
Er hermed gjort
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu