|
K: Medieafspiller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2015 kl. 07:29 |
Som overskriften siger søger jeg sådan en fætter, lidt krav herfra.
Helst Ac ryan hd mini2, eller WD TV Live HD, eller dune hd 301 skriv hvad i har
Redigeret af Treated - 09-November-2015 kl. 07:30 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ATV2 med KODI - har det nogen interesse?
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Jeg har en Dune 303d som jeg overvejer at sælge, kunne den have interesse?
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ikke noget atv ellers tak :)
Dune 303D bliver sikkert for dyr for mig, men hvad tænker du af pris?
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Hej
Jeg har en WD TV Live HD hvis det har interesse. Fejler intet og befinder sig i ruten 7441 Bording - 8240 Risskov:-) (Hjemmeadresse/Arbejde) \Søren |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Omkring 1000kr. der er så vidt jeg huske et par små mærker i fjernbetjeningen efter mødet med min franske bulldog. Dog ikke noget der går ud over funktionen. |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Overvej eventuelt en Raspberry Pi 2 med OSMC
https://osmc.tv/
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Jeg har en Fantec P2550 som du kan købe for 250 kr.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
OK
|
|
![]() |
|
har selv en rasperry herhjemme, den skulle være til en kollega den her. Men osbech 1000kr er over budget desværre.
soren_b hvad skal du have for din WD?
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Vi kan sige 200,- inkl. porto dog uden omdeling
![]() |
|
![]() |
|
Hvilken model er det egentlig soren_b ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |