|
Gratis tv 2 play |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2015 kl. 19:02 |
Send sms til 1234 skriv DANSKI
Og vupti så har du hele tv 2 play i en måned Mvh Michael
![]() |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det rigtigt eller er det fis ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
den er go nok :)
|
|
![]() |
|
man får 1 stk kampagnekode tilsendt på sms
Mvh michael
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
ok -jeg får en besked at det vil medføre et gebyrer mobilkonto ?
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
no no - det er nok alla det her - men høre gerne mere
http://www.gratis-tv2play.dk/gratis-tv2-play-1-maned/
Redigeret af Niller55 - 10-November-2015 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Her er forklaringen
danski |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
Danski, Polski :)
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Uden at omgå reglerne, gad vide om to mobilnumres kode kan bruges på samme konti?
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
jeg har lige fået min kode :-)
- er der nogen der ved om jeg kan vente med at bruge den til slutningen af måneden så jeg kan få hele december gratis ?
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
kan eksisterende kunder bruge kampagnekoden?
|
|
![]() |
|
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
SMS-koden er aktiv til d. 22. december.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |