|
Windows nøgler - billigt |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2015 kl. 21:08 |
||
Hej med jer,
Jeg har søgt en del på google, men synes ikke rigtig der er noget gennemsigtighed med priser vs produkterne. HAr I nogle gode steder man skal købe digital licenser til Windows 10 pro. Er der nogen der er bedre end andre - pris og hurtig levering af nøgle pr mail evt. Nogle input ? |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Andre ved måske mere, men det lyder ikke lovligt det du vil. Der skulle da være en licens med til dit OS. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
||
what?? Hold nu op med at komme med de forhastede posts, Radiomanden!
Jeg ønsker en licensnøgle fordi jeg har hentet Windows 10 til USB på Microsoft egen hjemmeside. Så jeg skal bare købe en licens - der er bare stor forskel på hvor man køber den. Og amazon er umiddelbart kun på engelsk og på Microsofts egen hjemmeside er nøglerne meget dyre Redigeret af Pade2204 - 10-November-2015 kl. 21:20 |
|||
![]() |
|||
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
||
da jeg i sin tid kørte windows 8.0 og opdaterede til 8.1 og gerne ville købe en nøgle, inden min 90 dages prøvetid var udløbet, så var microsofts svar at jeg kunne købe den i elgiganten, for de solgte da ikke licenser til deres styresystm online... velkommen til 2013 tænkte jeg bare, jeg fandt en udgave i dba jeg kunne købe og regge på mit allerede installerede system., og har undret mig lige siden over MS's tilgang til salg af deres software online...< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/a410d44e//helpers/preHelper.js">
|
|||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Den aktivering skal da ikke købes, så vidt forstået fra andre skal den bare aktiveres fra Microsoft. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
http://e-gear.dk/windows-10-professional.html
Nogle kender dem? Radiomanden, jeg snakker ikke om aktivering - jeg taler om den legale produktnøgle som du taster ind under installation. Redigeret af Pade2204 - 10-November-2015 kl. 21:35 |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
der er vist en pæn lille gråzone hos E-gear. - du kunne også prøve pclager.dk Det er vist en af de billigste resellers i DK hvad angår MS licenser. (privat-frontend for DCS, som er distributør)
|
|||
![]() |
|||
||
OK, tak - kender dem ikke. Århus PC har gode priser, men ikke de rigtige produkter hjemme.
Underligt det er så bøvlet at få en licens uden man behøver et fysisk medie, som egentlig kun er til bøvl - jeg har slet ikke et DVD drev her. :-( |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Glem Radiomanden! Han svarer på stort set alt - også som i dette tilfælde, på noget han ikke forstår. ![]()
Hvad er problemet i at købe på Amazon, på engelsk? Så ændrer du bare sprog til dansk, når installationen er fuldført. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
||
Som f.eks. http://www.ithansen.dk/kob-windows-7-8-10-download-licenser/224-download-windows-7-professional.html Giver selvfølgelig noget mere arbejde med installation. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
OK - det kan man stadigvæk med Pro? Jeg er faktisk ude I, at kan jeg bare få nøglen med det samme, er det det jeg gør. Forstår ikke der ikke gøres mere i instant/"nøgle pr mail nu", som man kan med spil osv. Amazon er trods alt troværdig :-) |
|||
![]() |
|||
||
Vil hellere have en clean install - det andet er en tidsrøver og lidt træls :-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |