|
Defekt hdd i pc acar |
Besvar |
Forfatter | |
kimc88
Bruger Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2015 kl. 23:39 |
hej
i min acer pc er min Hdd gåde i stykker. så vis jeg køber en ny HDD. hvad så med at få Installeret windows 10 igen det er en opgradering fra windows 7 har ikke nogen cd/dvd. hvad gør man i sådan en situation ?
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver at få en ven el. Til at lave en Windows 10 nøgle. Og installere der fra. Og bruge den aktiverings nøgle som du brugte på win 7
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du allerede har windows 10 installeret på maskinen en gang, så har MS gemt en "checksum" af dine komponenter i deres database og når maskinen går ud på nettet for at aktiveres, så finder den selv ud af at den er godkendt til win 10
win 10 hentes direkte fra MS - og ja som T-duck siger. En ven med en pc og en netforbindelse er nok nødvendig hvis du ikke selv har andre pc'ere i huset. Til at lave usb-nøglen så kan det klart anbefales at bruge rufus https://rufus.akeo.ie/ til det med. Klart det bedste værktøj til at lave den slags af alle dem jeg har prøvet (og det er stort set dem alle)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |