|
Nvidia Shield str ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2015 kl. 22:35 |
Jeg har tænkt mig at sælge min Dune HD Base 3D og købe Nvidia Shield.
Men er kommet lidt i tvivl om man skal ofre de sidste 600 kr mere for en 500GB version. Jeg skal for det meste bruge den til at afspille mine film fra min NAS server. Jeg er ikke så meget interesseret i spil......meeen kan måske komme da jeg også har fået et meget større tv med 4K :-) Kan man overhovedet henvise spil osv til SD-kort ? Hvilken version har i købt og er i tilfreds ? Kan KODI overhovedet se mine film fra min NAS og lave oversigt over filmene med Covers osv....synes ikke jeg kan finde noget om det på nettet. Hvordan slår man undertekster til & fra....der er ingen subtitle knap på fjernbetjeningen ?
Redigeret af xalodogan - 09-November-2015 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes folk skriver, at man godt kan gemme spil på SD kort. Det er kun på USB harddisk du ikke kan. Men det skulle du så også kunne, når den får Android M.
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Jeg købte 500gb versionen da elgiganten ikke havde 16 gb versionen hjemme.
har 3 spil og plex installeret. bruger 4.4 gb. Er selv meget i tvivl om jeg skal tage ned og få pengene tilbage og købe en 16 gb model istedetfor. for så vidt jeg forstod på sælgeren og hende i kassen, så kunne jeg sagtens levere den tilbage indenfor 14 dage, selvom den havde været i brug.
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Kodi fungerer fint med med nas.
Økonomisk set, vil det nok bedst kunne svare sig med en 16 GB. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jeg ville ofre de sidste 600 og ikke mangle plads. Desværre kan 16 GB versionen ikke udvides med HD, og sidste jeg roede med Android var der ofte problemer med at lægge data/programmer på andet en standard disken. Jo jo billeder osv ingen problem. Når man får installeret en del spil bliver den nok hurtig fyld op.
Det eneste jeg mangler at vide er om 500 GB disken larmer i forhold til den med 16 GB (FLASH??) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er en begrænsning i Lollipop (startede i KitKat). Det bliver muligt med Marshmellow.
Redigeret af Nagash - 11-November-2015 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Jeg har 500 GB modellen, men jeg har desværre ikke mulighed for at sammenligne støjniveauet. Men den siger ikke meget taget i betragtning af atd en har en blæser installeret. Man skal tæt på for hører den.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Jeg siger det samme som claus. slet ikke hørbart, ikke engang ved streaming af geforce now spil
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
Nej. Den siger sgu ikke et kvæk. Kan på ingen måder høre blæseren. Havde HTPC før og er meget kræsen med støj når jeg skal se film. HTPC'en havde jeg virkelig gjort noget ud af at gøre stille. Men den kan slet ikke måle sig med Nvidiaen.
|
|
![]() |
|
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Man kan sagtens høre harddisken eller blæseren som kører, det er ikke højt, og heller ikke generende, men helt lydløs er den altså ikke!
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Ok, tror jeg skal have mig en nvidia Shield også. Har læst lidt om evt skift af hd til ssd. Det er åbenbart ikke muligt af skifte hd, selv når den indbygget går i stykker ( efter garanti). Håber de får det ændret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |