recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges defekt PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges defekt PS4

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
slagteren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-November-2015
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slagteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges defekt PS4
    Sendt: 13-November-2015 kl. 15:13
Goddaw :-)

Ligger inde med min defekte PS4 som jeg har overvejet lidt og vil prøve at sælge! :-)

Den kan ikke læse diskene når man sætter spillet i. Jeg har derfor været i kontakt med nogle fra konsolshoppen, der mener at det er blueray drevet der bare skal skiftes!
Selve konsollen er 1 år gammel. Ser dog stadig ud som ny!, da den kun har været i brug i 4 måneders tid! Alt andet virker!!!

Der medfølger 2 Controller, GTAV samt Farcry 4 kan købes med.
Kvittering fra Elgiganten haves og vidergives ved køb!

Jeg har en pris idé på 1100,- UDEN SPIL . BYD! :-)

Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:18
Har du også kvittering?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slagteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:22
Ja. Læs gerne mit indlæg :-)!
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:24
Der er da 2 års garanti på den
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:26
Lige det smuttede.
Men der er vel stadig garanti? Hvorfor så ikke indlevere den til reparation.

Det burde vel være muligt medmindre at du selv har skruet på maskinen.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slagteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:29
Jeg har haft ringet der ud tidligere.
Jeg fortalte det som det var. At jeg havde prøvet at åbne den da jeg skulle se om harddisken kunne tages ud. Den har ikke virket siden. Ved ikke hvad jeg har lavet. Men har prøvet alt nu!
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slagteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:30
Allanbp Jeg har svaret på det :-)
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 23:21
.

Redigeret af Scubaghost - 13-November-2015 kl. 23:21
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 00:52
Harddisken sidder i en separat sektion. Der er altså ingen garanti-forsegling, der brydes, når man bare skal udskifte harddisken.

Jeg ville benytte mig af reklamationsretten.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slagteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 08:07
Jamen fotæl da det til elgiganten....
Er træt af folk der tror de ved alt!!
Hvis jeg nu kunne benytte mig af en evt. Reklemation, så havde jeg da nok også gjort det!
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 10:18
.

Redigeret af Scubaghost - 14-November-2015 kl. 10:19
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2015 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af slagteren slagteren skrev:

Jamen fotæl da det til elgiganten....
Er træt af folk der tror de ved alt!!
Hvis jeg nu kunne benytte mig af en evt. Reklemation, så havde jeg da nok også gjort det!

Kære slagteren. Velkommen til recordere.dk jeg må indrømme at din attitude trænger til en lille justering. Du har i hvert fald afholdt mig for at købe eller sælge noget til dig.

Jeg håber dog at din weekend trods alt bliver god

Redigeret af Allanbp - 14-November-2015 kl. 10:25
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu