|
Sælges defekt PS4 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
slagteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2015 kl. 15:13 |
Goddaw :-)
Ligger inde med min defekte PS4 som jeg har overvejet lidt og vil prøve at sælge! :-) Den kan ikke læse diskene når man sætter spillet i. Jeg har derfor været i kontakt med nogle fra konsolshoppen, der mener at det er blueray drevet der bare skal skiftes! Selve konsollen er 1 år gammel. Ser dog stadig ud som ny!, da den kun har været i brug i 4 måneders tid! Alt andet virker!!! Der medfølger 2 Controller, GTAV samt Farcry 4 kan købes med. Kvittering fra Elgiganten haves og vidergives ved køb! Jeg har en pris idé på 1100,- UDEN SPIL . BYD! :-) |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du også kvittering?
|
|
![]() |
|
slagteren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 6 |
Ja. Læs gerne mit indlæg :-)!
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Der er da 2 års garanti på den
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Lige det smuttede.
Men der er vel stadig garanti? Hvorfor så ikke indlevere den til reparation. Det burde vel være muligt medmindre at du selv har skruet på maskinen. |
|
![]() |
|
Jeg har haft ringet der ud tidligere.
Jeg fortalte det som det var. At jeg havde prøvet at åbne den da jeg skulle se om harddisken kunne tages ud. Den har ikke virket siden. Ved ikke hvad jeg har lavet. Men har prøvet alt nu! |
|
![]() |
|
Allanbp Jeg har svaret på det :-)
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
.
Redigeret af Scubaghost - 13-November-2015 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Harddisken sidder i en separat sektion. Der er altså ingen garanti-forsegling, der brydes, når man bare skal udskifte harddisken.
Jeg ville benytte mig af reklamationsretten. |
|
![]() |
|
Jamen fotæl da det til elgiganten....
Er træt af folk der tror de ved alt!! Hvis jeg nu kunne benytte mig af en evt. Reklemation, så havde jeg da nok også gjort det! |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
.
Redigeret af Scubaghost - 14-November-2015 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
Kære slagteren. Velkommen til recordere.dk jeg må indrømme at din attitude trænger til en lille justering. Du har i hvert fald afholdt mig for at købe eller sælge noget til dig. Jeg håber dog at din weekend trods alt bliver god
Redigeret af Allanbp - 14-November-2015 kl. 10:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |