|
K: Subwoofer (B&W, Dali) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2015 kl. 11:56 |
Min subwoofer er ved at dø. Den står stille og roligt og skratter i hjørnet af stuen.
Er der nogen der har en sub i overskud. Skal lydmæssigt passe sammen med B&W højttalere. Sælger skal helst bo på Fyn så jeg kan afhente. Kom frisk ![]() Redigeret af Slettegaard - 21-November-2015 kl. 14:22 |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en MK-sound V1250.
Den står dog på Sjælland men den kan godt komme til fyn
|
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Stand? Alder? Pris? |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Stand er OK. Teknisk 100% i orden, har dog lidt ridser
kender ikke alderen da den er købt brugt Pris: 1500,-
|
|
![]() |
|
Noteret, tak for tilbud. Afventer lidt for at se hvad der dukker op. |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Jeg har en B&W 10CM Sub i piano sort du kan købe?
|
|
![]() |
|
Hvad skal den koste? |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Diy sub med b&w forstærker, 2x10 enheder. Har både haft b&w 10cm og pv1.
|
|
![]() |
|
Noget du vil sælge eller noget du vil lære mig at bygge ![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Jeg har ikke selv bygget den. Købte den af en prof. en masse informationer kan findes på nettet om den,
Hvis man søger efter hypex og peerless enheder xxls 10t + 10 slave. Gav selv 4500 brugt. sælger den gerne til 3500,- da jeg har solgt alt mit hi-fi |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() |
|
Tak for tilbud men som brugt der ligger den over mit budget. |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |