|
Iphone 6 64GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2015 kl. 12:53 |
3 uger gammel i perfekt stand iPhone 6 med 64 GB i grå/spacegrey.
Befinder sig i København Hvad er en sådan værd / nogen interesseret? Inkl. alt; lader ubrugte hørebøffer, æske og kvittering samt med skærmbeskytter og cover. Derudover en Panzerglass Preminum der dog ikke er installeret da jeg synes det er "for tykt". Sælges da jeg gerne vil tilbage til 5S eller lignende mindre størrelse tlf. |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du have, hvis der er en iPhone 5S 32GB i bytte?
|
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Kom gerne med et bud på en løsning. Kommer vel an på hvordan standen er på den og om den er uden ridser / alder
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Jeg ved det ærlig talt ikke. Standen er rigtig god. Der er en lille rids i bunden af bagsiden. Det er ikke rigtig noget man bemærker hvis man ikke leder.
Den er vist ca. 1 1/2 år. gammel. Jeg har ingen idé om hvad jeg skal betale for et byt. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Måske en hjælp at besøge siden www.elgiganten.dk/buyback
|
|
![]() |
|
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
Jeg byder 3500 :)
|
|
![]() |
|
Lige i underkanten
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |