|
iPad Air frossen skærm |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-November-2015 kl. 18:38 |
Billedet står og ryster, og den reagerer ikke på touch. Reagerer heller ikke på knapper. Hvad gør jeg?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Genstarter den
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den ikke reagerer på nogen form for Input, så er det jo ikke muligt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Radiomand, selvfølgeligt er det muligt.
Hold dig nu til de emner du ved noget om, Apple og deres produkter er ikke et af dem. Kampus, prøv at genstarte den, ved at holde home knap og tænd/sluk knap nede i 15s |
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
https://support.apple.com/en-us/HT201559
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det virkede tak! Havde ellers prøvet det, men ikke længe nok |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Den gik forresten i udu på Apple's hjemmeside, hvor jeg lige skulle læse om min nye tlf
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din erfaring med Apple udstyr er hvor stor? Klaus |
|
nazmdk
Ny bruger Oprettet: 05-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som de andre skriver, så hold Home + Sluk/Tænd nede og den genstarter.
Virker skærmen stadig ikke ved berøring er din digitizer defekt i skærmen. Hver opmærksom på at har du fået skiftet skærmen/digitizer før uautoriseret skal du IKKE indmelde den hos en Autoriseret Apple forhandler/Reperatør. (Apple reparerer ikke Iphones eller Ipad, de ombytter) Da Apple/værkstedet vil give dig et tilbud på en ny ipad.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vulcan death grib
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |