|
HDMI problem på NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2015 kl. 23:05 |
Hej.. Har en Asustor AS-604T netværksharddisk med HDMI udgang så man kan afspille med XBMC eller Boxee direkte fra NAS'en.
Har dog et problem med at få billede gennem min forstærker.. Det virkede fint i starten, men nu er der kun grøn eller lilla skærm med artifacts hvis jeg kører den gennem forstærkeren (Marantz SR-6006) Sætter jeg NAS'en direkte til TV'et er der fint billede. Har prøvet flere HDMI porte på forstærkeren som virker til både PS3 og DVD med samme resultat. Har også prøvet 4 forskellige HDMI kabler. Firmware og software er opdateret til nyeste på både forstærker og NAS Nogen der har en idé til hvad der kan være problemet. Opsumering: Grøn/lilla billede med HDMI gennem forstærker Har virket før HDMI direkte til TV virker Andre enheder virker på HDMI portene på forstærker 4 HDMI kabler afprøvet Takker for hjælpen Mvh. Martin
Redigeret af Martin Pedersen - 15-November-2015 kl. 23:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |