recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: B&W ASW610
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: B&W ASW610

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: B&W ASW610
    Sendt: 16-November-2015 kl. 16:39
Hejsa

Jeg blev brændt af i en handel på en ASW610 igår, så er tilsyneladende stadigvæk på jagt efter sådan en.
Jeg vil foretrække en i wenge men en sort kan også gå an.

Hvis den står eller kan lande et sted i nærheden af nordjylland så er det et plus. Jeg vil godt bevæge mig lidt efter den, men næppe længere end midtjylland. Er der nogen der har en stående de vil af med Smile

Alternativt kan en sort 650 eller 675 have interesse.
Til top
Nidhug Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-April-2013
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nidhug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 19:09
Jeg har sådan en stående i Herning. Den er matsort.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 10:41
Er den malet eller pakket i folie? Gider du sende et billede af den og en pris.
Til top
Nidhug Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nidhug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 17:25
Det er den type med folie. Tager lige et billede.
Til top
Nidhug Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nidhug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 17:35
Send mig lige din mail eller tlf. Nr i en besked så får du et billede.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 15:03
Stadigvæk på jagt :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 17:26
Bump.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af HappyFrog HappyFrog skrev:

Hvis den står eller kan lande et sted i nærheden af nordjylland så er det et plus. Jeg vil godt bevæge mig lidt efter den, men næppe længere end midtjylland.

Du kan jo udvide dit søgeområde til hele Jylland, Fyn og Sjælland. Så skal jeg gerne hjælpe med transporten - mod et mindre brændstoftilskud.

M.v.h.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 10:08
Det er ellers et flinkt bud, tak for det. Jeg synes jeg har været ude for en del i dårlig stand efterhånden trods annoncerne ikke nævner noget om det, så jeg vil foretrække at se den i levende live.

Bortset fra det, så overvejer jeg lidt at droppe det også spare lidt ekstra sammen til noget større. Jeg havde en kammerats til lån og den klarede det ok, men man sad alligevel tilbage med tanken om at der godt måtte være lidt med skrald på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu