|
K: B&W ASW610 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2015 kl. 16:39 |
Hejsa
Jeg blev brændt af i en handel på en ASW610 igår, så er tilsyneladende stadigvæk på jagt efter sådan en. Jeg vil foretrække en i wenge men en sort kan også gå an. Hvis den står eller kan lande et sted i nærheden af nordjylland så er det et plus. Jeg vil godt bevæge mig lidt efter den, men næppe længere end midtjylland. Er der nogen der har en stående de vil af med ![]() Alternativt kan en sort 650 eller 675 have interesse.
|
|
![]() |
|
Nidhug ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-April-2013 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sådan en stående i Herning. Den er matsort.
|
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Er den malet eller pakket i folie? Gider du sende et billede af den og en pris.
|
|
![]() |
|
Nidhug ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-April-2013 Status: Offline Point: 11 |
Det er den type med folie. Tager lige et billede.
|
|
![]() |
|
Send mig lige din mail eller tlf. Nr i en besked så får du et billede.
|
|
![]() |
|
Stadigvæk på jagt :)
|
|
![]() |
|
Bump.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du kan jo udvide dit søgeområde til hele Jylland, Fyn og Sjælland. Så skal jeg gerne hjælpe med transporten - mod et mindre brændstoftilskud. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Det er ellers et flinkt bud, tak for det. Jeg synes jeg har været ude for en del i dårlig stand efterhånden trods annoncerne ikke nævner noget om det, så jeg vil foretrække at se den i levende live.
Bortset fra det, så overvejer jeg lidt at droppe det også spare lidt ekstra sammen til noget større. Jeg havde en kammerats til lån og den klarede det ok, men man sad alligevel tilbage med tanken om at der godt måtte være lidt med skrald på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |