|
Brugt surround receiver |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 15:58 |
Hej
Stuens surround stod lige af ved en strømafbrydelse. Heldigvis havde vi en tilsvarende i legerummet til xboxen :-), nu mangler der bare en der :-( Er der nogen, der har en surround-receiver stående, som alligevel ikke bruges længere ? (som ligger i prislejet, der passer til et legerum :-) Venlig hilsen Kreissl
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en SONY STR DA1200 ES til at samle støv.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
jeg har en marantz 5004 sr der bare står og samler støv..
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Hvad ligger prislejet på :-)
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Nad T757v1 en lækker bandit sgu
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg har en super fed Onkyo 805. Kampvægt på omkring 25kg. Den kan du få for 1500. Evt billigere ved hurtig handel.
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
800 for en denon avr 3803 i superstand, med original kvittering osv.
Mvh Kim L. Poulsen
|
|
![]() |
|
Hov
Jeg kom til at se, at jeg skal på ferie i nat :-) Jeg vender tilbage med problemet når jeg vender hjem igen :-) Tak for input indtil videre. Kreissl
|
|
![]() |
|
Er der nogle af Jer, der stadig har noget stående :-)
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
jep mig
jeg har stadig min Denon avr 3803 Mvh Kim
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Har en Denon AVR 1603 du kan få meget billigt. Står i Randers.
Redigeret af multibear - 21-November-2015 kl. 09:33 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg har stadig den solide t757.
2500kr spir og den er din. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |