|
Stofa Safe Surf virus program? |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-November-2015 kl. 09:49 |
Hvor godt er det? Og er det 20kr værd pr md? Tænker lidt at det ikke er nødvendigt til min Macbook Pro.
|
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville under ingen omstændigheder give 20kr om måned for det.
Pc bliver markant langsommere, du får godt nok ingen spam mails, men jeg har oplevet at den ikke fanger det den skal. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke den fanger virus, kan det jo være ligemeget. Og hvis det gør det hele langsommere, så vil jeg slet ikke ha det.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug det her Kampus:
Det fjerner adware på Mac, og køres efter behov. Det er det eneste jeg selv bruger, da jeg har sat Gatekeeper til kun at installere apps fra App Store og fra kendte udviklere. De værste virus tager det indbyggede antivirusprogram (XProtect).
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
uden at gå direkte i clinch med hvor godt noget er, så vil jeg nok i virkeligheden mere sige at uanset hvilken ISP man har, så vil deres såkaldte "tjenester" med antiviruspakker og jegskalgidigskaljeg nok være det absolut sidste man nogensinde bør købe/give penge for. I bedste fald er de produkter de anvender det rageste lort.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |