|
Android projektor (til soveværelset) |
Besvar |
Forfatter | |
encorez
Junior bruger Oprettet: 09-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-November-2015 kl. 20:42 |
Hej
Jeg har søgt på nettet men finder ikke mange android drevne projektorere og slet ikke nogen man kan købe i DK. Jeg kunne godt tænke mig en mindre android projektor med indbygget Wifi. Den skal bruges primært til at få billede op på loftet i soveværelset (istedet for tv foran senge, da det ikke er muligt), men det kunne også være fedt at flytte den rundt i huset. Ikke de store krav til billedkvalitet. Grunden til android og indbygget Wifi, jeg tænker jeg dermed nemt kan streame tv og film via Plex og mange andre Apps til Android. Er der nogen der kender nogen produkter der vil kunne opfylde noget af dette? På forhånd tak
|
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med en almindelig projektor og så tilslutte et apple tv?
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen særlig grund til, at den skal købes i DK? Du kan finde flere modeller på Ebay (husk at tjekke native resolution - ofte er der reelt ikke tale om HD/FullHD-projektorer, selv om de fremstår sådan)
Hvis du er villig til at hoste op med langt mere, så er der Philips Screeneo, som også sælges i DK. Philips TV med Android har dog et ry for at være lldt ufærdige, ved ikke om det gælder projektorerne. En anden har foreslået kombination Apple Tv og en alm. projektor. Den kombination kan jo også laves med et Android Mini PC usb-stick.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |